Friday, February 27

مروری بر تاریخ.. از زبان مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران بشنویم‏
سخنرانى مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران در بيست ودومين سالگرد حماسه اشرف و موسي
درس فداى حداكثر و رسم پايدارى تا به آخر

از نيمه شب 18بهمن، انبوه پاسداران و بسيجيان و كميته چيها و دژخيمان دادستانى و شكنجه گران زندان ‏اوين و چندين ارگان ديگر سركوب و اطلاعاتى, پايگاه اشرف و سردار و چند پايگاه ديگر را محاصره كرده ‏بودند.
مخصوصاً در اطراف پايگاه سردار خيابانى و اشرف شهيدان, چندين حلقه محاصره از مأموران تا دندان مسلح ‏تشكيل شده بود.
انبوه مزدوران و جاسوسان همه جا را وجب به وجب تحت كنترل داشتند.
انواع سلاحها را به سوى مجاهدين نشانه رفته بودند.
لاجورى سردژخيم خمينى خود رشته كارها را به دست گرفته بود و در صحنه تاخت وتاز مى كرد.
در يك كلام، دشمن همه چيز را عليه مجاهدين بسيج كرده بود و صحنه براى شكست كامل مجاهدين ‏آماده شده بود.
اما وقتى پس از ساعتها نبرد, صداى غرش مسلسلها خاموش شد, و برفهاى سپيد دامنه البرز با خونهاى ‏پاك مجاهدين رنگين شد, اين دشمن بود كه شاهد شكست كامل خود بود.
يعنى در رويارويى انبوه سلاحها و قدرت شيطانى دشمن با ارادة وفا و پايدارى مجاهدين، اين مجاهدين ‏بودند كه به لحاظ سياسى و اجتماعى و به لحاظ آرمانى و تاريخى پيروز شدند.
خمينى به چيزى جز پيكرهاى به خون خفته و چند كودك اسيرشده و اطفال شيرخوار دست نيافت. و ‏تمامى اينها نشان شرف و افتخار و مقاومت مجاهدين بود.
آخوندها در شامگاه 19بهمن, همينها را در تلويزيون رژيم، به نمايش گذاشتند تا به اين وسيله پيروزى و ‏سلطة خود را نشان دهند. ولى, اين كار اثرى كاملاً معكوس داشت. مردم ايران، حقانيت و حقيقت ‏مجاهدين و پيامشان را به چشم ديدند.
مردم به چشم ديدند كه اگر خمينى و آخوندها به اميد و اعتماد مردم خيانت كردند, مجاهدين و رهبرى آنها ‏همه چيز خود را براى آزادى مردم فدا مى كنند و در طبق اخلاص مى گذارند.
مردم ديدند كه اگر خمينى و آخوندها اهل ميوه چينى و مفتخورى هستند, مجاهدين اهل فداكارى هستند ‏و قيمت آزادى را با تمام وجودشان مى پردازند.‏

نتیجه از این سایت
آری خون موسی و اشرف و دیگر مجاهدان با خون متجاوز از 80000 شهید مجاهد خلق تا آن زمان اینچنین در هم آمیخت.

م الف
واشنگتن دی سی