Tuesday, September 21

معرفی کتاب
در این برهه از زمان که منطفه این چنین به آشوب کشیده شده احتیاج به یک تحلیل جامع و مشخص از اوضاع امریست انکار ناپدیر. بر هیج انسان آگاهی نقش رژیم آخوندی که همانا نقش اسلام ارتحاعی است در این آشوب ها پنهان نیست و این کتاب در این مقطع زمانی خاص پرده از ابهامات مو جود بر می دارد..
م الف
واشنگتن دی سی
ايران ـ مجاهدين خلق: مقاومت در برابر «آيت الله ها»

سايت اينترنتي لوبينپوبليك ـ فرانسه 12شهريور83 اخبار ايراندر هم و برهمي اسلام بنيادگرا به سادگي مي تواند اين و آن را به اشتباه بيندازد و ديگر امكان تشخيص نداشته باشد: به نظر ميرسد اين ابهام در مورد مجاهدين خلق, جنبش مقاومت عليه آيتالله هاي حاكم در ايران باشد كه مهدي ابريشمچي با تحليلي خوب و مستحكم از آن دفاع مينمايد. بايد گفت كه اين مهندس شيمي، مخالف شاه از 1983 عضو(مسئول) كميسيون صلح شوراي ملي مقاومت ايران است و دوستان زيادي در فرانسه دارد ـ اين كتاب كه به فرانسه نوشته شده است توسط ايو بونه مقدمه نويسي شده است! (1) و استدلال آن بياني شيوا دارد. نفت بويي نداردكتاب ابتدا آنچه را كه چندي پيش در اور سوراوآز با دستگيري مجاهدين خلق ايران پيش آمد و با سفر دومينيك دوويلپن از تهران تقريباً متقارن بود را يادآوري ميكند: در كليد اين ماجرا فهميديم كه يك قرارداد نفتي دو ميليارد دلاري وجود داشت. به همين خاطر از ابتداي مقدمه ميگويد كه فرانسه به رژيم ايران با دستگيري مجاهدين باج داده است. مسأله اين است كه اين مجاهدين اعضاي مقاومت عليه ديكتاتوري هستند و همانگونه كه ايو بونه ميگويد به «قوانين كشورهايي كه در آن پناهنده هستند احترام ميگذارند» و البته «دشمنان سهمناك براي رژيمي هستند كه از نظر هيچكس قابل دفاع نيست». اين كتاب كه با استحكام روشنفكري كامل نوشته شده است , يك دفاعيه فوق العاده براي يك ايران دموكراتيك و آزاد است ايران مجاهدين خلق: مقاومت در برابر آيتالله ها نوشته مهدي ابريشمچي، مقدمه از ايو بونه ا. (انتشارات پيكولك, 368 صفحه، 30 اورو)براي چهلمين سال شكفتن سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران؛ آنكه دشمن, همواره ـ در سوزنامههاي حسرتناك خود ـ گفته است و ميگويد: اين بار ديگر تمام شد, ولي او همواره مترنم, خرمدل، برگافشان, بارآور و رويانتر از پيش- ققنوس وار ـ از خاكستر خود مي شكفد؛ ـ ابراهيم گونه ـ آتشها را به گلستان مبدل ميسازد و هر سالي كه از تولد او ميگذرد, جوانتر ميشود .
از سایت همبستگی ملی

Sunday, September 19


به راستی که عنوان تروریستی نام دیگر رژیم ملایان میباشد و بس.
فراخوان امضای پتیسیونبرای خارج کردن برچسب آخوندپسند تروریستی به مجاهدین سايت اينترنتي کانون هنرمندان ايراني در تبعيدhttp://www.petitiononline.com/mdj3003s/petition.html

م الف
واشنگتن دی سی

آقای ناظر لطفأ از خودتان مایه بگزارید و مجاهدین را به حال خود رها کرده چونکه آنها به کفالت شما نیازی ندارند. تا به کی میخواهید خودتان را در پشت نوشته و به ظاهر نوشتن قیا یم کنید؟

م الف
واشنگتن دی سی