Friday, February 27

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

اتحادیه اروپا و سیاست دیالوگ با رژیم آخوندی
همه می دانیم که دولت های اروپائـی با استفاده از سیاست دیالوگ با این رژیم خونخوار چه استفاده ‏هائـی که نبردند و چه حقهائـی را که از مردم ایران ضایع نکردند ولی این مقاومت مشروع مردم ایران بوده و ‏هست که بطور مداوم و مسرانه از آنها خواسته که بجای معامله و مراوده بر روی حقوق مردم ایران، ‏سیاست عدم همکاری به این رژیم قرون وسطائـی و کمک به مردم ایران را پیشه گیرند. با فشار دادن بر ‏روی لینک بالا، اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران را میتوانید بخوانید.‏

م الف
واشنگتن دی سی

مروری بر تاریخ.. از زبان مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران بشنویم‏
سخنرانى مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران در بيست ودومين سالگرد حماسه اشرف و موسي
درس فداى حداكثر و رسم پايدارى تا به آخر

از نيمه شب 18بهمن، انبوه پاسداران و بسيجيان و كميته چيها و دژخيمان دادستانى و شكنجه گران زندان ‏اوين و چندين ارگان ديگر سركوب و اطلاعاتى, پايگاه اشرف و سردار و چند پايگاه ديگر را محاصره كرده ‏بودند.
مخصوصاً در اطراف پايگاه سردار خيابانى و اشرف شهيدان, چندين حلقه محاصره از مأموران تا دندان مسلح ‏تشكيل شده بود.
انبوه مزدوران و جاسوسان همه جا را وجب به وجب تحت كنترل داشتند.
انواع سلاحها را به سوى مجاهدين نشانه رفته بودند.
لاجورى سردژخيم خمينى خود رشته كارها را به دست گرفته بود و در صحنه تاخت وتاز مى كرد.
در يك كلام، دشمن همه چيز را عليه مجاهدين بسيج كرده بود و صحنه براى شكست كامل مجاهدين ‏آماده شده بود.
اما وقتى پس از ساعتها نبرد, صداى غرش مسلسلها خاموش شد, و برفهاى سپيد دامنه البرز با خونهاى ‏پاك مجاهدين رنگين شد, اين دشمن بود كه شاهد شكست كامل خود بود.
يعنى در رويارويى انبوه سلاحها و قدرت شيطانى دشمن با ارادة وفا و پايدارى مجاهدين، اين مجاهدين ‏بودند كه به لحاظ سياسى و اجتماعى و به لحاظ آرمانى و تاريخى پيروز شدند.
خمينى به چيزى جز پيكرهاى به خون خفته و چند كودك اسيرشده و اطفال شيرخوار دست نيافت. و ‏تمامى اينها نشان شرف و افتخار و مقاومت مجاهدين بود.
آخوندها در شامگاه 19بهمن, همينها را در تلويزيون رژيم، به نمايش گذاشتند تا به اين وسيله پيروزى و ‏سلطة خود را نشان دهند. ولى, اين كار اثرى كاملاً معكوس داشت. مردم ايران، حقانيت و حقيقت ‏مجاهدين و پيامشان را به چشم ديدند.
مردم به چشم ديدند كه اگر خمينى و آخوندها به اميد و اعتماد مردم خيانت كردند, مجاهدين و رهبرى آنها ‏همه چيز خود را براى آزادى مردم فدا مى كنند و در طبق اخلاص مى گذارند.
مردم ديدند كه اگر خمينى و آخوندها اهل ميوه چينى و مفتخورى هستند, مجاهدين اهل فداكارى هستند ‏و قيمت آزادى را با تمام وجودشان مى پردازند.‏

نتیجه از این سایت
آری خون موسی و اشرف و دیگر مجاهدان با خون متجاوز از 80000 شهید مجاهد خلق تا آن زمان اینچنین در هم آمیخت.

م الف
واشنگتن دی سی

گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا و اعترض آنها به اعدامهای خود سرانه رژیم آخوندی، ولی چرا اینقدر ‏دیر؟

از اواخر سال 1359 رژیم آخوندی شروع به قصابی تمام عیار مجاهدین و سایر نیروهای انقلابی کرد. اعدامها ‏به حدی زیاد بودند که حساب آنها از دست آدم در میرفت، کامپیتر هم که در آن زمان نبود که ازقدرت آن جهت ‏آمار برداشتن استفاده کرد، دنیای غرب هم که چشمان خود را بطور کامل بسته بودند، انگاری که اصلاً خبر ‏ندارند!، حالا چه اتفاق عجیبی افتاده است که حضرات وزارت خارجه ای از نقض خقوق بشر در ایران توسط این ‏رژیم خونخوار صحبت می کنند؟ مگه این همان رژیم قصاب آدم نیست؟ ولی خُب، به قول معروف "موئـی از ‏خرس کندن هم غنیمت است" و بگذارید خوشبین باشیم که حضرات به خاطر منافع خودشان هم که شده از پشتیبانی ‏این رژیم دست بردارند و به طرف مردم ایران بیایند. بر آنها و بر همگان ثابت شده که مردم ایران دیگر به کسی ‏باج نمی دهند و آن همه اعدام، زندان و شکنجه فرزندان رشید شان خود گواه این مهم است.‏

م الف
واشنگتن دی سی

Wednesday, February 25

مروری بر تاریخ

انتخابات آخوندی را همه دیده بودیم و دوباره دیدیم ولی بگذارید لحظه ای به گذشته برگردیم!

ازکتاب 30 خرداد، مروری بر رویدادها- بهمن 57 تا خرداد 60 - از انتشارات ایران کتاب.

در تاریخ 9 مرداد 1358 یعنی 3 روز قبل از انتخابات مجلس خبرگان " گوئی که در ایران خُبره ای وجود نداشت و آخوند میبایستی که برای و بجای مردم تصمیم بگیرد! گر چه هنوز هم اینچنین است" مسعود رجوی در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت می کند و ضمن اعلام مواضع اصولی مجاهدین، راجع به قانون اساسی، باز هم به این سبک کار اعتراض می کند و هشدار می دهد. 12 خرداد 58 ، انتخابات مجلس خبرگان برگزار می شود. اما به رغم هشدارها، مجلسی که شکل می گیرد، مجلسی است که در آن هیچ عنصری از ترقیخواهی و انقلابیگری وجود ندارد و اقشار و طبقات وسیع مردم را که خواستار یک جامعه آزاد و دموکراتیک بودند نمایندگی نمی کند. فقط یک نفر هست که ارتجاع نمی تواند مانع انتخاب شدن او بشود. پدر طالقانی تنها کسی است که در مجلس خبرگان به خمینی تحمیل می شود.

از جانب این سایت: در آنجا، آن زمان گفته شد که حذف نیروهای انقلابی و مردمی رویه ای است که رژیم آخوندی در همه انتخابات بعدی نیز در پیش می گیرد و دیدیم که آنطور هم شد. این رویعه ارتجاعی راه هر گونه مشارکت در امور کشور را به روی سایرین می بندد. رژیم آخوندی نشان داده است که نمی خواهد و نمی تواند کوچکترین قدمی در جهت تاًمین آزادیهای مردمی بردارد زیرا که در ماهییتش نیست و به قول برادرمان مسعود رجوی "افعی کبوتر نمی زاید"، پس چه انتظاری از این رژیم پوسیده قرون وسطائی می توان داشت؟ خیلی ساده، هیچیی. تنها راه آزادی این کشور در بند و آزادی این مردم در زنجیر همان سرنگونی رژیم است و بس.

در فرصت های آینده قسمتی دیگر از مروری بر تاریخ...

م الف
واشنگتن دی سی

کشف یک برنامه هسته ای دیگر توسط بازرسان سازمان بین المللی انرژی هسته ای در ایران. بنا به گزارشی که امروز، سه شنبه 24 فوریه 2004 درصفحه اول روزنامه آمریکائی واشنگتن پُست به چاپ رسید، رژیم آخوندی ایران یک برنامه تولید و آزمایش" پُلی نییم" یا " پلوتونیویم" دارد که تا به حال مخفی بوده است. این عنصر هسته ای یکی از عناصری است که برای ایجاد واکنش زنجیره ای اولیه جهت یک انفجار اتمی مورد نیاز است.
دو تن که گفته شده است از افراد آشنا با این یافته جدید هستند از گزارشی خبر می دهند که قرار است این هفته به سازمان ملل متحد داده شود.

بنا به گفته همین مقاله، رژیم ایران تولید و آزمایش این عنصر اتمی را مورد تاًئًید قرار داده ولی مجدداً این عمل را در راستای تولید برق دانسته است. سازمان بین المللی انرژی هسته ای این توضیح رژیم ایران را مد نظر قرار داده ولی هنوز تصمیم قانونی در این مورد اتخاذ نکرده است. به گفته یکی از دو نفر ذکر شده این آزمایشات چندی پیش صورت گرفته بود.
این یافته اخیر در زمره جدید ترین پیدایش عناصر و برنامه های اتمی رژیم ایران است که همچنان برنامه های دیگر مخفی باقی مانده بود. نه چندان پیش بازرسان دریافته بودند که رژیم ایران نقشه ها و قطعات ساخت یک دستگاه سنتریفیوژ اتمی بسیار پیشرفته را بدست آورده که میتواند برای غنی کردن اورانیم و همچنین ساختن سلاح اتمی مورد استفاده قرار بگیرد.

" پلوتونیویم" ماده یا عنصر رادیواکتیوی است با ایزوتپ 210 و دارای رنگ نقره ای خاکستری و یا سیاه درخشان می باشد. ترکیب این ماده با " بری لییم" گرچه استفاده صنعتی دارد ولی ترکیبی است فوق العاده قوی و لازم برای واکنشهای زنجیره ای هسته ای جهت یک انفجار اتمی گسترده . همچنین این عنصر لازمه انفجار به موقع می باشد.

چیزی که کارشناسان اتمی بین المللی را شگفت زده کرده است این واقعیت میباشد که رژیم ایران همزمان از چهار متد مختلف جهت دستیابی به مواد اتمی قابل استفاده در سلاحهای هسته ای استفاده کرده است.

م الف
واشنگتن دی سی

Tuesday, February 24

از قدیم گفته اند که زمستون تموم میشه و رو سیاهی به زغال میمونه تظاهرات ضد حکومتی 8000 نفره در شهر ری ....

Sunday, February 22

48 میلیون نفر در ایران حق رأی دارند ولی فقط 2 تا 3 میلیون نفر، حدود 6% در این انتخابات آخوندی شرکت کردند. این خود گواه غیر قابل انکاری است از نفرت مردم عزیز کشورمان از این آخوندهای جنایتکار و به خودی خود نتیجه رفراندمی جهت تغیر رژیم.

م الف
واشنگتن دی سی