Saturday, February 21

حمایت گسترده 750 پارلمانتر از 11 کشور از رفراندم پیشنهادی خانم مریم رجوی به منظور تنها راه حل مسالمت آمیز تغییر این رژیم قرون وسطائی در ایران.

Tuesday, February 17

می گفتند که وجود مجاهدین در عراق خیانت است، حالا چه می گوئید؟ تعدادي از مهاجمين به مرکز پليس
عراق در فلوجه ايراني بودند. بنا به گزارشی که در پیک ایران به جاپ رسیده و نقل قول از رزنامه امریکاهی نیورک تایمز، تعدادي از مهاجمين به مقر پلس عراق در شهر فلوجه ايراني بودند. مهاجمين با شعار الله و اکبر به مقر اصلي پليس در شهر فلوجه عراق حمله کردند. در جريان اين حمله پانزده عراقي و پنج نفر ديگر به قتل رسيدند. اين روزنامه افزود مقامات امريکائ مي گويند در بين مهاجمين کشته شده دو نفر لبناني و يک نفر ايراني بودند. نيويورک تايمز مي نويسد شماري از مهاجمين فارسي صحبت مي کردند انها همچنين يک پرچم سياه بسته بودند که علامت شيعيان است.
مجاهدین که فقط با مزدوران پاسدار رژیم میجنگیدند پس آنهائی که وجود این فرزندان رشید خلق ایران در عراق را خیانت می دانستند حا لا چه می گویند؟
مارک خیانت زدن که جوهر نمیخواهد ولی روی اصول انقلابی ماندن و جنگ با این رژیم ضد بشری چیزی ورای جوهر و غیرت انقلابی می طلبد که همه کسان آن را ندارند. پس این فارسی زبانان در عراق چه می کنند و کیستند؟
م الف
واشنگتن دی سی

Sunday, February 15

مريم رجوي: قطعنامه سناي آمريكا و پارلمان اروپا يك اجماع بين المللي بر نامشروع بودن رژيم آخونديست و جايي براي مماشات با آن باقي نمي گذارد

مسئول كميسيون خارجه شوراي ملي مقاومت ايران در پارلمان اروپا:زمان آن رسيده است كه اتحاديه اروپا سياست مذاكره با رژيم ملايان را به كنارى بگذارد

پاسخ به آقای علی ناظر.....

دوست عزیز، از اینکه شما منظوری به جز خدمت به خلق و روشنگری سیاسی ندارید هیج شکی ندارم ولی وظیفه خودم میدانم که در جایگاه یک هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران پاسخگوی این نوشته شما باشم. تا آنجا که خوانده ایم، شنیده ایم و دیده ایم، کاندیدهای انتخاباتی و یا اینکه حزب یا سازمان مطبوعشان در کشاکش یک پروسه انتخاباتی از جانب سایر نیروهای درگیر مورد اتهامات گوناگون قرار میگیرند که خود به خود به لزوم تعین تکلیف ختم میگردد. بگذارید که اینجا بگویم که بایستی که اینچننین هم باشد. شما، به نظرمن خوب میدانید که در طی این سالهای گذشته مجاهدین در زیر سنگین ترین فشارها و طوفانهای سیاسی و نظامی قرار داشته اند و دارند، سالهايی که مجاهدین با سرکوب عریان و آتش مزدوران پاسدار رژیم دست و پنجه نرم میکردند و میبایستی که با نیروهای خارجی پشتیبان آخوندهای جنایتکار هم رویا رويی داشته باشند. این مواردی است که مجاهدین بایستی پاسخگو باشند؟

مگر این مجاهدین نبودند که در27 اسفند 57 ، یعنی 15 روز قبل از رفراندم ضد خلقی خمینی جلاد، برنامه خودشان را ارائه دادند و به همه نشان دادند که جلاد هیچ گونه برنامه ای ندارد؟ این در حالی بود که خمینی جلاد حاکم بلامنازع بود و داشت از محبوبیت کاذب توده اي استفاده میکرد. این را بدین منظوربه پیش کشیدم که از موضع مجاهدین در قبال این رژیم مرتجع گفته باشم و یقین دارم که خود شما از آن موضع گیری و برنامه ای که مجاهدین در آن زمان ارائه دادند آگاهی کامل دارید. مجاهدین چیزی برای پنهان کردن از ملت ایران ندارند و رودرروئی آنها با سیاستهای ارتجاع حاکم و همیاران خارجیشان و مبارزه خستگی ناپذیرآنها در جهت براندازی مخوفترین رژیم تاریخ بشری تا به امروز، خود گواه ماهیتی بس آزادیخواهانه، دمکراتیک و مترقی است. با امید موفقیت برای شما و همه نیروهای آزادیخواهی که برای آزادی این ملت در زنجیر مبارزه میکنند. باشد که بحثهای اینچنین و نه اتهامات نا بجا (از نظر ماهیتی و مقطع زمانی) شروع یک آغاز جدید در جامعه روشنفکران ایرانی در داخل و خارج از سرزمین عزیزمان شود. با احترام فراوان..

م الف
واشنگتن دی سی

انتخابات تنها زمانی معنا دارد و میتوان آنرا انتخابات نامید که تمام سازمانها و احزاب سیاسی و همجنین تک به تک ایرانیانی که مایل به کاندید شدن هستند بتوانند در آن پروسه آزادانه شرکت کنند. این مردم ایران هستند که با رأی خود نمایندگان خود را انتخاب خواهند کرد و بس. مگر مردم ایران زمین جه از مردم سایر کشورهای آزاد و آزاده کم دارند که یک عده بیسواد، جانی، و کوتاه فکر می بایستی که برای آنها و بجای آنها تصمیم بگیرند؟ مردم ایران در جند دهه گذشته خونهای زیادی در جهت تحقق این بسیار مهم داده اند و حالا با تغیرات زیادی که در دنیا صورت گرفته است و هشیاری این نسل جوان ایران موقع به نتیجه رسیدن است. مردم آگاه ما با تحریم این نمایش مسخره حساب خود را با این آخوندهای جانی و جنایتکار تصویه میکنند.

م الف
واشنگتن دی سی