Saturday, December 4

مردم ایران دیگر وقتی برای تلف کردن و آلت دست این به ظاهر دوشنفکران را ندارند

بیست و پنج سال از انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران میگذرد و بدون شک ملت ما شاید که تنها ملتی باشند که فقط رنج و مشقت, کشتار و اعدام, سنگسار و شنکنجه را از انقلاب به حق خود برای 25 سال به ارمغان برده اند.
این نتیجه بس وقیح و زشت را مردم ایران از انقلاب خود انتظار نداشتند و دیدیم که چگونه فرزندان این مردم کهن از فردای شروع اختناق و کشت و کشتار که به دستور خمینی دجال بود سینه خود را سپر کرد ند و سر به طغیان نهادند, ولی این آخوند های کفتار صفت با کمک لاشخور روشنفکران آن زمان "جبهه ملی" و "توده ای ها" و چراع سبز از طرف اربابان خارجی «انگلیسی ها» خود با گلوله به پیشواز آن فرزندان خلق رفتند و دست به یک نسل کُشی بی سابفه زدند «کشتار بی رحمانه سالهای «60 تا 63»».

کشتارها, زندان ها و شکنجه ها, اختناق اجتماعی و قید و بند های مذهبی ساخت آخوندها با توجه به امتداد نتوانست که جلوی مجاهدان و مبارزان راه آزادی مردم ایران را بگیرد و تا به حال این فرزندان راستین خلق ایران به مبارزه بی امان خود ادامه داده اند, ولی دریغ از این لاشخور روشنفکران و اربابان خارجی شان که با ترفند, بحران و به زیر عبای کثیف مُلا خزیدن همواره سعی در سنگ انداختن جلوی پای این مبارزان آزادی را داشته اند و با توطئه و ترفند های متعدد از مجاهدان و مبارزان جان گرفته اند و به حیات ننگین این رژیم دد منش اضافه کرده اند.

یک روز از سردار سازندگی صحبت میکنند, یک روز از آخوند میانه رو و روزی دیگر از اصلاح این رژیم بدون خون ریزی, گويی که تا به حال خونی ریخته نشده, زنی و یا مردی سنگسار نشده, چشمی از حدقه در نیامده و دست و پايی بریده نشده است. گويی که مملکت تا به حال به غارت و یغما نرفته است, و حالا از رفراندم بدست همان قاتلان خلق, همان لاشخور روشنفکران,و همان تفاله رژیم ضد مردمی و دیکتاتوری شاه صحبت می کنند, به راستی باید پرسید که این کفتاران مردم ما را به چه گرفته اند؟
توهین مستقیم به شعور سیاسی و اجتماعی مردم ما تا به کی؟

م الف

واشنگتن دی سی

Friday, December 3

بشنویم, سخنی از خانم مینا اسدی در رابطه با ترفند جدید رژیم ضد خلقی ایران

پروژه رفراندم , سرُِمی دیگر جهت خریدن زمان برای حیات ننگین جمهوری ضد اسلامی ایران



بعد از به بالا آمدن بوی تعفن حرکت ضد خلقی خاتمی شیاد حا لا دوباره شاهد یک حرکتی کاملاً اوپورتونیستی دیگر از طرف ورشکستگان به تقصیر باند آخوند خاتمی رسوا هستیم, پروژه رفراندم, گويی که رژیم ضد بشری آخوندها تابع قوانین مدنی است و قابل بحث و گفتکو است. و حالا بعد گذشت فقط چند روز از این ترفند مبینیم که چه کسانی دارند به به و چهچهه میگویند, اسقاطی های جبهه ملی و تفا له باقی مانده از رژیم ضد مردمی پهلوی, ولی به قول شاعر: و این نیز بگذرد.

م الف
واشنگتن دی سی